Over grokstract

Nieuw en ambitieus.

Bij grokstract draait alles om individualiteit, kwaliteit en het ultieme ‘feel good’ gevoel. Als een jong en fris kledingmerk dat in 2022 is opgericht, hebben we een duidelijke en allesomvattende slagzin: “To party, to sport, to feel good”. Onze t-shirts, hoodies, petten en andere accessoires zijn bewust unisex om de gendergrenzen te doorbreken en de vrijheid te omarmen die unisex mode biedt. We geloven in de kracht van zelfexpressie. Aan de hand van onze prints hopen we net dat te doen. 


Voor ons is het vanzelfsprekend dat grokstract kleding en accessoires van uitmuntende kwaliteit zijn. We geloven in een gezonde geest in een gezond lichaam, en een gezond lichaam verdient de beste kwaliteit stoffen. Zelfs na vele wasbeurten verandert het model niet. 


Het verhaal van grokstract gaat verder dan alleen kledij. Het is een levensstijl waarbij we iedereen uitnodigen om zichzelf te zijn. Om er voor je vrienden te zijn in moeilijke tijden. Om samen buiten te zijn, te bewegen of sporten. Om te genieten van het leven, om uit te gaan met mensen waarbij je je goed voelt … 


Dit is grokstract in een notendop.
Kies kwaliteit. Kies expressie. Kies voor jou.

Kleine oplagen met een persoonlijke touch.

Bij Grokstract begrijpen we het belang van duurzaamheid als geen ander. Daarom hebben we bewust gekozen voor de productie van kleine oplagen. Dit betekent dat we geen overvloedige voorraad creëren, wat op zijn beurt een positieve impact heeft op het milieu.


Ontdek ook zeker onze ‘Limited Editions’, waar exclusiviteit en individualiteit samenkomen. Elke Limited Edition item bestaat uit slechts 30 stuks van elk item. Het nummer “0/30" op het nek-label van je kledingstuk is een uniek stempel van authenticiteit. En dat is nog niet alles. Bij levering ontvang je ook een handgeschreven kaartje, waarop nogmaals het product en het specifieke nummer binnen de collectie staan vermeld.

Thijs Bremeesch: De creatieve geest achter grokstract:

Achter elk merk schuilt een persoon, een dromer en een ondernemer. Bij Grokstract is dat niemand minder dan Thijs Bremeesch, een jonge twintiger met een passie voor creativiteit. Tijdens zijn studiejaren ontwikkelde Thijs zijn skills en ondernemersgeest, en begon ’Studio Grok’, zijn eigen grafische studio. 

Toen plots de honger voor het creëren te groot werd is grokstract ontstaan. Dit kledingmerk is niet alleen een weerspiegeling van Thijs' grafische vaardigheden, maar ook van zijn verlangen naar kwaliteit en betekenis in de kleding die we dragen.

Thijs Bremeesch, de art director van het one-men-clothing-brand. Een dromer maar nog belangrijker, een doener! Dit avontuur is gestart oktober 2022. Jullie, onze klanten, maken het mogelijk om dit te doen. En we willen het nog lang doen! Nog toekomstplannen genoeg …

Een afspraak maken?

Heb je een leuk idee dat je wil voorleggen of wil je een interview, fotoshoot ... met ons doen? E-mail dan naar shop@grokstract.be of stuur ons via Instagram @grokstract. Dan leggen we een online of fysieke afspraak vast. Vermeld er zeker bij waarom/waarover de meeting zal gaan.